Zakupu i wdrożenia systemu Intranetowego - krok po kroku, cz. 1

1. Wstęp

Intranet to optymalne rozwiązanie dla małych i dużych firm oraz jednostek administracji publicznej. Profesjonalny i łatwy w obsłudze system, daje dostęp do dokumentów, bazy kontaktów, informacji o urlopach i nieobecnościach, zarezerwowanych zasobach jak również daje pełny dostęp do struktury organizacji/firmy wraz z listą pracowników. Przyczynia się do wzrostu efektywności pracy. Dlatego tak ważne jest, aby cały proces począwszy od zainicjowaniu myślenia o Intranecie poprzez przygotowanie procesu jego wdrożenia i uruchomienia był dobrze przemyślany i rzetelnie przeprowadzony we współpracy z dostawcą tego rozwiązania. Kluczem do sukcesu jest wytworzenie poczucia w gronie odbiorców i użytkowników systemu, że w wyniku całego procesu wdrożenia, niesie potencjalne korzyści z późniejszego jego użytkowania.

W kilku poniższych punktach omawiamy najważniejsze elementy tego procesu.

2. Jak pracujemy

  • Poznanie klienta jego specyfiki i wymagań osadzamy na silnym fundamencie technologii, którego solidnym fundamentem jest nasze własne know-how
  • To, co nas wyróżnia, to: silna identyfikacja z klientem i dostarczanie produktów zgodnych z wymaganiami
  • Korzystamy przede wszystkim z bogatego własnego doświadczenia własnych
  • Oprócz doradzania, projektowania, wdrażania i integrowania e-Businessowych systemów w ramach myśli end-to-end tworzymy własne, unikatowe produkty
  • Dzisiaj wieloletnia praca włożona w udoskonalanie i rozwijanie naszych rozwiązań owocuje wysokiej klasy produktami i usługami na rynku IT
  • Satysfakcję przynosi nam tylko uczciwa i czysta rynkowa walka, której laurem zwycięstwa jest sukces projektu i zadowolony klient
  • Ciągły rozwój i nieustanne poszukiwania nowych, skuteczniejszych rozwiązań plasują nas w ścisłej rynkowej czołówce

 

3. Czego potrzeby, aby uruchomić system

3.1. Wszystko po to, abyś nie był ograniczony wyborem platformy

Przyjęte założenia pozwalają na dużą dowolność platformy uruchomieniowej. Pozwala to na dostosowanie się do wymagań systemu, budżetu, aktualnych rozwiązań techniczny pracujących u klienta.

 

3.2. Co jest potrzebne

  • System operacyjny,
  • Serwer aplikacji zgodny ze specyfikacją Java Servlet,
  • Serwer https,
  • Baza danych,
  • Klient: przeglądarka internetowa

 

W przygotowaniu druga część artykułu.