Intranet by webBOX - Pakiet Standard

Struktura organizacyjna - schemat firmy

Struktura organizacyjna

To moduł pozwalający na stworzenie listy stanowisk i działów w firmie.

 

  • Graficzne przedstawienie hierarchii stanowisk w firmie
  • Wbudowana wyszukiwarka pozwala łatwo znaleźć dział lub stanowisko
  • Czytelny i pełny przekrój przez strukturę firmy
  • Szybki dostęp do danych pracowników
  • Sprawne informowanie wybranych działów, grup pracowników, indywidualnych osób lub całej firmy
  • Ukazuje zależności pomiędzy stanowiskami oraz działami firmy
  • Powiązana z kartą pracownika
  • Możliwość dodawania wydarzeń firmowych oraz notatek dla wybranego działu, grupy pracowników, indywidualnych osób oraz całęj firmy (przy zainstalowanych modułach Kalendarz i Notatki)

 


 

Pracownicy - użytkownicy systemu

To moduł zawierający elektroniczne teczki osobowe pracowników

  • Elektroniczne teczki osobowe pracowników zawierające ogólnodostępne dane jak mail, telefon, miejsce pracy, zdjęcie i stanowisko
  • Dostępne tylko dla przełożonych umowy o pracę, CV, zakres obowiązków oraz inne dokumenty pracownika
  • Rozbudowany panel filtrów pozwalający na szybkie wyszukiwanie pracowników
  • Pulpit osobisty pracownika, który może zostać edytowany przez pracownika
  • Dostęp do danych na temat urlopu pracownika (po wdrożeniu modułu Urlopy)
  • Ułatwione zarządzanie pracownikami - raporty o pracwniku jak zwolnienia lekarskie, statystyki wykorzystania zasobów, urlopy (po wdrożeniu modułów Urlopy i Zasoby)
  • Archiwum byłych pracowników

 


 

Dokumenty - elektroniczne repozytorium

To moduł pozwalający stworzyć elektroniczne archiwum wszelkich dokumentów firmowych.

 

  • Usprawniony obieg informacji w firmie
  • Elektroniczne archiwum dokumentów pozwala w łatwy sposób odnaleźć potrzebne materiały
  • Możliwość stworzenia dowolnej liczby kategorii dokumentów ułatwiających ich selekcję
  • Edycja online pozwala na pracę wielu osób nad jednym dokumentem
  • Możliwość podpięcia załączników do dokumentów
  • Administrator może nadać użytkownikom różne uprawnienia do wybranych kategorii dokumentów
  • Historia zmian wprowadzanych w dokumentach
  • Wbudowana wyszukiwarka pozwalająca na szybkie znalezienie interesujących treści
  • Wersja dokumentów do druku

 


 

Biuletyn - aktualności firmowe

Jest modułem pozwalającym na stworzenie wewnętrznej gazetki firmowej, zawierającej bieżące oraz archiwalne artykuły.

 

  • Dostępne dla wszystkich pracowników aktualności firmowe
  • Możliwość uzupełnienia artykułów o zdjęcia, pliki video oraz załączniki
  • Możliwośc wydruku artykułów - zarówno bieżących jak i archiwalnych
  • Rozbudowany zestaw filtrów pozwalający na przeszukiwanie artykułów i archiwum
  • Możliwość dodawania komentarzy do artykułów
  • Definiowany okres publikacji danej wiadomości
  • Łatwy w użyciu edytor tekstu pozwalający na tworzenie rozbudowanych artykułów
  • Moduł usprawnia komunikację wewnętrzną w firmie

 


 

Explorator - miejsce na załączniki

Moduł do zarządzania plikami znajdującymi się na serwerze, na którym jest zainstalowany system. w celu ułatwienie użytkownikowi wykonywania czynności uploadu i usuwania plików, tworzenie drzewa katalogów na serwerze funkcjonalność exploratora została zmodyfikowana i obecnie stanowi jeden z modułów bazowych systemu.

 

Moduł pozwala na:

  • Tworzenie nowych folderów
  • Usuwanie folderów
  • Modyfikacja uprawnień do folderów i plików
  • Upload plików na serwer
  • Usuwanie plików z serwera

 


 

Zasoby - rezerwacja zasobów

To moduł pozwalający na rezerwowanie samochodów, sal konferencyjnych, projektorów a także innych zasobów firmowych.

 

  • Baza zasobów firmowych pozwalająca na dodanie dokumentów jak gwarancje, plików graficznych, umów leasingowych itp.
  • Powiązanie zasobów wraz z osobami nimi administrującymi
  • Rozładowanie konfliktów wynikających z jednoczesnej rezerwacji jednego zasobu
  • Graficzna prezentacja przebiegu rezerwacji z podziałem na wybrane odcinki czasu
  • Łatwa rezerwacja pojedynczego albo wielu zasobów na określony okres czasu
  • Wbudowany panel filtrów pozwalający na szybkie wyszukiwanie zasobów oraz rezerwacji

 


 

Baza teleadresowa - zarządzanie kontaktami

To moduł zawierający listę firmowych kontaktów z podziałem na wybrane kategorie.

  • Kontakty uszeregowane według typów tworzonych przez użytkowników
  • Łatwe grupowanie kontaktów pozwalające na ich szybkie wyszukanie
  • Wbudowany zestaw filtrów wedgłu miejscowości, osoby kontaktowej, nazwy firmy, kategorii i słów kluczowych
  • Mechanizm do tworzenia wizytówek zawierających wszelkie istotne dane o firmie bądź osobie
  • Możliwość dodawania kilku oddziałów firmy do wizytówki
  • Opcja dodawania notatek pozwala aktualizować kontakty
  • Elektroniczne wizytówki klientów i kontrahentów

 

 


 

Urlopy/Nieobecności - zarządzanie nieobecnościami

Są modułem pozwalającym na stworzenie wewnętrznej gazetki firmowej, zawierającej bieżące oraz archiwalne artykuły.

 

  • Dostępne dla wszystkich pracowników aktualności firmowe
  • Możliwość uzupełnienia artykułów o zdjęcia, pliki video oraz załączniki
  • Możliwośc wydruku artykułów - zarówno bieżących jak i archiwalnych
  • Rozbudowany zestaw filtrów pozwalający na przeszukiwanie artykułów i archiwum
  • Możliwość dodawania komentarzy do artykułów
  • Definiowany okres publikacji danej wiadomości
  • Łatwy w użyciu edytor tekstu pozwalający na tworzenie rozbudowanych artykułów
  • Moduł usprawnia komunikację wewnętrzną w firmie

 

Zachęcamy do odwiedzenia strony WWW poświęconej tej funkcjonalności.

 


 

Kalendarz - wydarzenia, umawianie spotkań

To moduł organizujący wydarzenia firmowe i prywatne w jednym miejscu

  • Kalendarz prezentuje wydarzenia w widoku miesięcznym, tygodniowym oraz dziennym
  • Zdarzenia prywatne i firmowe pozwalają zarządzać czasem pracy
  • Wydarzenia firmowe, a także urlopy, notatki i urodziny widoczne dla wszystkich pracowników (po wdrożeniu modułów Urlopy, Notatki oraz Urodziny/Imienin)
  • Możliwość integracji z prywatnym kalendarzem użytkownika
  • Funkcja zarządzania kalendarzami podwładnych ułatwia planowanie zadań
  • Graficzna prezentacja zależna od typu zdarzenia
  • Dostęp do archwialnych kalendarzy
  • Szybki podgląd zajętości pracowników
  • Ułatwione umawianie spotkań
  • Wbudowane filtry pozwalają na szybkie przeszukanie kalendarza pod kątem wymaganej treści

 


 

Fotogaleria - fotoreportaże z życia firmy

To moduł do segregowania i wyświetlania zdjęć oraz plików graficznych.

  • Elektroniczna galeria firmowych zdjęć oraz plików graficznych podzielonych na wybrane tematy
  • System katalogowania zdjęć
  • Nieograniczona liczba galerii
  • Prosty mechanizm tworzenia i zarządzania galeriami
  • Dodawanie wielu zdjęć lub plików graficznych równocześnie przez upload plików ZIP
  • Możliwość opisywania zdjęc i galerii
  • Ustawienia parametrów publikacji takich jak czas, wersja robocza lub zaakceptowana
  • Mechanizm automatycznego skalowania i miniaturyzowania zdjęć
  • Podgląd w formie miniaturek oraz powiększenia

 


 

Forum - panel dyskusyjny

To moduł pozwalający pracownikom prowadzić dyskusje na wybrane przez nich tematy.

  • Wewnętrzne forum firmowe, gdzie wszyscy pracownicy mogą prowadzić dyskusje na wybrane tematy
  • Archiwum poprzednich dyskusji może stanowić firmową bazą wiedzy
  • Proste prowadzenie dyskusji i odnoszenie się do postów innych użytkowników
  • Administrator ma możliwość moderowania forum i przenoszenia dyskusji
  • Miejsce wymiany poglądów w firmie, spełniające funkcje integracyjne i usprawniające komunikację

 


 

Produkty - nasze produkty

To moduł pozwalający na stworzenie bazy produktów i powiązanie ich z osobami za nie odpowiedzialnymi

  • Baza produktów firmy albo firm współpracujących
  • Podział produktów na kategorie ułatwiające ich wyszukiwanie
  • Łatwe segregowanie i wyszukiwanie produktów dzięki rozbudowanemu systemowi filtrów
  • Pełne informacje o produktach własnych oraz kontrahentów
  • Możliwość dodawania załączników - co pozwala na wzbogacenie informacji o produkcie o prezentację, instrukcję obsługi oraz pliki graficzne
  • Opis produktów z wyszczególnieniem nazwy, charakterystyki, ceny itp.
  • Dane osób zarządzających produktami
  • Łatwo dostępna i prosta w administrowaniu baza, ułatwiająca codzienne zarządzanie produktami własnymi bądź zamawianymi u kontrahentów

 


 

Usługi - nasze usługi

To moduł umożliwiający stworzenie bazy usług z podziałem na usługi firmowe oraz kontrahentów, wraz z osobami za nie odpowiedzialnymi.

  • Elektroniczna baza usług firmy oraz kontrahentów
  • Kategorie ułatwiające segrację usług w wybrany przez klienta sposób
  • Opis usług z możliwością dodania pliku video, zdjęć, plików graficznych oraz załączników
  • Uzupełnienie opisu usługi o osobę odpowiedzialną, cenę, charakterystykę itp.
  • Rozbudowany zestaw filtrów pozwala łatwo dotrzeć do szukanej informacji

 


 

Notatki - krótkie wiadomości

To moduł posiadający funkcje firmowej tablicy informacyjnej.

  • Pozwala na szybkie powiadomienie współpracowników
  • Spełnia rolę elektronicznej tablicy ogłoszeń dla pracowników
  • Możliwośc określenia statusu notatki np. na pilną
  • Ustawienia okresu emisji notatki na tablicy
  • Dostęp do archiwum notatek
  • Wbudowany zestaw filtrów pozwalający wyszukiwać interesujące notatki
  • Możliwość przesłania notatki do wybranego działu lub grupy użytkowników

 


 

Księga gości - kto nas odwiedza?

To moduł odpowiadający za elektoniczną ewidencję gości odwiedzających firmę.

  • Narzędzie umożliwiające ewidencjonowanie odwiedzin w firmie
  • Uproszczona rejestracja wydanych przepustek
  • System informowania pracowników o odwiedzających
  • Rejestracja danych osób odwiedzających firmę
  • Możliwość tworzenia raportów z odwiedzin i ich wydruk
  • Wbudowane filtry pozwalające wyszukiwać odwiedzających i odwiedzanych

 


 

Linkowania - wyszukane w sieci

To moduł pozwalający na stworzenie firmowej listy ciekawych stron www  podzielonych na kategorie.

  • Baza ważnych dla firmy stron internetowych dostępnych w postaci podzielonego na kategorie drzewa
  • Interesujące adresy www widoczne dla wszystkich pracowników
  • Wbudowana wyszukiwarka pozwalająca szybko dotrzeć do wymaganych informacji
  • Sortowanie linków  w wybrane kategorie definiowane przez użytkowników pozwala na uporządkowanie informacji
  • Linki wraz z ich opisami pozwalającymi określić zawartość strony
  • Archiwum linków

 


 

Sondy - oddaj głos

modul-sondy

Rozwiązanie pozwalające szybko i obiektywnie poznać zdanie pracowników na wybrany temat.

  • System tworzenia sond na różne tematy
  • Pytania w postaci tekstowej oraz graficznej
  • Zablokowana możliwość wielokrotnego głosowania przez jednego użytkownika
  • Procentowe oraz liczbowe formy prezentacji odpowiedzi
  • Definiowany czas trwania sondy
  • Czytelne archiwum sond
  • Możliwość ustawienia korekty głosów w sondzie
  • Wbudowana wyszukiwarka pozwala łatwo odnaleźć zarchiwizowane sondy

 


 

Bannery - coś, co się wyświetla

To rozwiązanie umożliwiające tworzenie banerów informacyjnych do szybkiego przekazywania informacji.

  • Narzędzie do tworzenia i wyświetlania w Intranecie banerów typu Pop-up oraz Pop-under
  • Możliwość tworzenia banerów graficznych oraz tekstowych
  • Archiwum banerów, pozwalające na przeglądanie poprzednich informacji
  • Ustawienie okresu publikacji baneru, pozwala ustawić jak długo ma on być widoczny

 


 

Statystyki - Intranet w liczbach

To moduł monitorujący aktywność pracowników w systemie Intranetowym.

  • Dostęp do statystyk poszczególnych użytkowników i całych działów
  • Monitoring wykorzystania dokumentów i popularności biuletynu
  • Wyświetlanie statystyk Intranetu zawierających informacje o aktywności w modułach
  • Wyświetlanie najpopularniejszych treści
  • Wgląd w aktywność użytkowników, ilość ich logowań oraz dodawanych treści

 


 

Urodziny/Imieniny - złóż życzenia

To moduł dzięki któremu pracownicy bedą mogli złożyć sobie życzenia urodzinowe i imieninowe.

  • To moduł integrujący pracowników
  • Powiadomienia o urodzinach i imieninach pracowników dostępne na stronie głównej oraz w samym module
  • Możliwość sprawdzenia urodzin i imienin z uwzględnieniem wybranego przedziału czasowego
  • Funkcja składania życzeń w postaci mailowej
  • Integracja z Kalendarzem
  • Użytkownicy mogą decydować, czy chcą powiadamiać współpracowników o obchodzonych przez nich urodzinach bądź imieninach

 

 

 

W przypadku zainteresowania uzyskaniem oferty na wdrożenie systemu, prosimy o KONTAKT

Zapraszamy również do zapoznania się z modułami DEDYKOWANYMI