Unikalna oferta na rynku!
RSI Sp. z o.o., jako jedyna firma na rynku oferuje przeprowadzenie wstępnego przedwdrożeniowego audytu komunikacyjnego w cenie instalacji systemu Intranet by webBOX.
Co to jest przedwdrożeniowy audyt komunikacyjny?
W ogólnym przypadku taki audyt jest badaniem, które pozwala na zdiagnozowanie problemów w obszarze komunikacji wewnętrznej firmy.
Natomiast w przypadku, gdy firma podjęła wstępną decyzję o wdrożenie narzędzia usprawniającego komunikację (takiego jak intranet) audyt taki pozwala na:
- Weryfikację strategii przygotowanej przez firmę (ewentualnie przygotowanie podstaw do stworzenia nowej pod kątem planowanego narzędzia)
- Przygotowanie szczegółowych założeń dotyczących wdrożenia konkretnego narzędzia
- Przygotowanie szczegółowych założeń dotyczących konfiguracji intranetu, ewentualnych modułów dodatkowych i sposobu jego wdrożenia
- Określenie potrzeb w zakresie szkoleń i polityki informacyjnej po wdrożeniu intranetu
- Określenie potrzeb w zakresie szkoleń i bieżącego wsparcia w trakcie używania intranetu w firmie.
Jak przeprowadzamy audyt?
Sposób przeprowadzenia audytu zależy od:
- Oczekiwań klienta dotyczących zakresu i skali audytu
- Liczby pracowników w firmie
- Obecności w firmie (lub nie) wyodrębnionego działu/stanowiska zajmującego się komunikacją wewnętrzną.
Najczęściej w firmach liczących powyżej 100 pracowników i więcej audyt przeprowadzany jest trzystopniowo:
- Analiza dokumentacji (strategii komunikacyjnej, strategie PR wewnętrznego i in)
- Ankieta (w formie elektronicznej) w dwóch wersjach - w wersji adresowanej do pracowników szczebla zarządzającego i pozostałych pracowników
- Pogłębiony wywiad (indywidualny lub grupowy).
Wyniki audytu prezentowane są w postaci raportu.
Jaki jest koszt audytu?
Nasza bezpłatna oferta dotyczy pełnej wersji systemu webBOX, nie dotyczy natomiast wersji konfigurowalnej ani wersji webBOX lite.
W przypadku, zainteresowania samą usługą audytu komunikacyjnego (bez wdrożenia intranetu) prosimy o KONTAKT.
Zachęcamy również do zapoznania się treścią RAPORTU poświęconego problematyce komunikacji wewnętrznej w polskich firmach.