Intranet to optymalne rozwiązanie dla małych i dużych firm oraz jednostek administracji publicznej. Profesjonalny i łatwy w obsłudze system, daje dostęp do dokumentów, bazy kontaktów, informacji o urlopach i nieobecnościach, zarezerwowanych zasobach jak również daje pełny dostęp do struktury organizacji/firmy wraz z listą pracowników. Przyczynia się do wzrostu efektywności pracy. Dlatego tak ważne jest, aby cały proces począwszy od zainicjowaniu myślenia o Intranecie poprzez przygotowanie procesu jego wdrożenia i uruchomienia był dobrze przemyślany i rzetelnie przeprowadzony we współpracy z dostawcą tego rozwiązania. Kluczem do sukcesu jest wytworzenie poczucia w gronie odbiorców i użytkowników systemu, że w wyniku całego procesu wdrożenia, niesie potencjalne korzyści z późniejszego jego użytkowania.
W kilku poniższych punktach omawiamy najważniejsze elementy tego procesu.
Przyjęte założenia pozwalają na dużą dowolność platformy uruchomieniowej. Pozwala to na dostosowanie się do wymagań systemu, budżetu, aktualnych rozwiązań techniczny pracujących u klienta.
W przygotowaniu druga część artykułu.